Internet, a wraz z nim pojawienie się komunikacji elektronicznej, zrewolucjonizowały świat. Dziś trudno wyobrazić sobie osobę, która nie posiada przynajmniej jednego adresu e-mail i nie sprawdza wiadomości w swojej skrzynce odbiorczej. Adresy e-mail służą już nie tylko do korespondencji prywatnej, lecz także do wymiany informacji biznesowych.

Proponujemy zatem Państwu skorzystanie z naszych usług e-mailingu. Jest to skuteczna i relatywnie tania metoda pozyskiwania nowych klientów oraz utrzymywania kontaktu z dotychczasowymi. Umożliwia ona bardzo szybką komunikację, w której informację zwrotną otrzymuje się niemal natychmiast.

Wysyłając swoje oferty do potencjalnych klientów mogą Państwo nawiązać z nimi kontakt bez zbędnego wysiłku. Posiadając adresy e-mailowe firm i instytucji z branży, którą są Państwo zainteresowani, będą mogli docierać do nich Państwo bezpośrednio i wchodzić z nimi w długotrwałe relacje. Po przeprowadzonej akcji e-mailingu z pewnością wyłoni się grupa firm gotowych, by podjąć z Państwem współpracę.

Najistotniejszym elementem kampanii e-mailingowej jest aktualna baza adresów e-mail. Gwarantujemy Państwu wysoką aktualność danych znajdujących się w naszej bazie. Po zakończeniu akcji zostanie przesłany Państwu raport z przeprowadzonych przez nas działań, dzięki czemu będą Państwo znali dokładną liczbę adresów e-mail, na które wiadomości dotarły.

 

Poniżej przedstawiamy fazy akcji e-mailingowej:



E-mailing to nie tylko wysyłanie ofert do potencjalnych odbiorców. E-mailing jest procesem, na który składa się wiele etapów:

  • precyzyjne określenie grupy docelowej – potencjalnych klientów i partnerów biznesowych, którzy mogą wyrazić zainteresowanie Państwa ofertą; dostosowywanie wiadomości do wybranej grupy odbiorców w zależności, czy zamierzają Państwo dopiero nawiązać kontakty i wyłonić grupę zainteresowaną współpracą, zaoferować produkt bądź usługę potencjalnym klientom, czy też podtrzymać relację z klientem,
  • e-mailing testowy, który kontroluje skuteczność wysyłanych wiadomości,
  • analiza oraz korekta ofert,
  • wysyłka hurtowa e-maili,
  • analiza skuteczności akcji i dostarczenie z niej sprawozdania.

Gwarantujemy profesjonalne przygotowanie kampanii e-mailingowych z uwzględnieniem, do jakiej grupy odbiorców mają trafić Państwa oferty. Do Państwa należy wybór grupy docelowej i obszaru terytorialnego e-mailingu.

Wśród natłoku informacji docierających do nas z każdej strony oraz zbyt wielu wiadomości w skrzynkach pocztowych niezwykle ważna jest selekcja najistotniejszych materiałów. Proponujemy Państwu stworzenie czegoś, co przyciągnie uwagę i będzie odróżniało się od innych wiadomości w skrzynkach mailowych Państwa grupy docelowej.

Zapraszamy do skontaktowania się z nami w celu ustalenia szczegółów współpracy.